Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Penyata Yayasan Ihsan Rakyat

Potongan terus di penyata gaji dan bukan melalui Biro Angkasa kerana mempunyai kod potongan tersendiri. Yayasan Ihsan Rakyat akan menafikan sebarang isu berbangkit disebabkan penggunaan laman web blog media sosial atau medium internet tersebut.


Yayasan Ihsan Yayasan Ihsan Rakyat Portal Rasmi Yir

Pinjaman Peribadi Yayasan Ihsan Rakyat dan Yayasan Perlis RCE.

Penyata yayasan ihsan rakyat. RCE Marketing Sdn Bhd adalah sebuah syarikat kewangan berlesen yang dipercayai dan memberi dana kepada yayasan-yayasan di Malaysia untuk pinjaman peribadi kakitangan kerajaan sejak. Tempoh bayaran balik sehingga 10 tahun. Salinan PenyataBuku Akaun Simpanan.

Yayasan Ihsan Rakyat YIR adalah syarikat berdaftar di Malaysia dan beroperasi sejak tahun 2012. Pembiayaan Yayasan Ihsan Rakyat. Kadar keuntungan adalah untuk 10 tahun.

Hubungi Yayasan Ihsan Rakyat YIR Untuk mendapatkan surat full settlement dan overlap sila dapatkan nombor telefon yayasan ihsan rakyat dengan klik di koperasiinfo. Tidak Kira Komitment Luar. Yayasan Ihsan Rakyat YIR menyediakan produk perkhidmatan pembiayaan peribadi yang mematuhi konsep.

10710 likes 32 talking about this 18 were here. Yayasan Ihsan Rakyat YIR merupakan yayasan yang menyediakan pembiayaan peribadi mematuhi konsep syariah secara eksklusif untuk Penjawat Awam Malaysia. 1 tahun dan ke atas.

Berkhidmat 1 tahun keatas dan. Payout 81 untuk semua kakitangan kerajaan AG slipgaji. Dana YIR dibiayai oleh RCE Marketing Sdn Bhd iaitu sebuah syarikat milik Bumiputera.

Pinjaman Peribadi-i Yayasan RCE 2017. Pinjaman ini sesuai untuk kakitangan kerajaan yang mencari pembiayaan yang cepat dan selamat memandangkan pemprosesan untuk kelulusan oleh YIR dan YYP boleh. Tetap dalam percubaan Tetap disahkan dalam jawatan.

Ihsan Rakyat T8. Sekiranya anda ingin memohon pinjaman peribadi Yayasan Ihsan Rakyat untuk mendapatkan pengiraan had kelayakan sila whatsapp slipgaji terkini anda ke 0192983056. Sangat cepat dapat duit hanya 10 hari.

Syarikat YIR telah bekerjasama dengan pihak RCE Marketing yang bernaung di bawah RCE Capital iaitu anak syarikat Amcorp Group. Penyata gaji untuk 3 bulan terkini 3 salinan setiap bulan Disahkan benar oleh majikan 3 Salinan kad pengenalan yang jelas disahkan oleh majikan. Yayasan Ihsan Rakyat Pinjaman Peribadi YIR Personal Loan Koperasi Malaysia YIR is a foundation with a company registration number 201201017719 1003231-A.

Bajet 2018 10. Pinjaman Yayasan Ihsan Rakyat YIR Kadar 899 10 TAHUN CCRISCTOS -OK. Yayasan Ihsan Rakyat YIR Yayasan Ihsan Rakyat adalah sebuah yayasan di bawah Akta Syarikat 2016 dan bukan sebuah koperasi di bawah Akta Koperasi 1993.

Selepas satu bulan meminjam slip gaji peminjam akan. Limited by guarantee and incorporated under the Companies Act 2016. Ditubuhkan pada 25 Mei 2012 Fungsi utama adalah untuk bekerjasama dengan kerajaan menerima dan menguruskan dana bagi membantu meringankan beban kepada golongan miskin dan memerlukan.

Soalan Lazim FAQ Mengenai Produk Pembiayaan Yayasan Ihsan Rakyat YIR. Yayasan Ihsan Rakyat promosi 2020 untuk kerajaan persekutuan AG payslip. Tempoh bayaran balik sehingga 10 tahun.

YIR dibiayai oleh RCE Marketing Sdn Bhd sebuah syarikat milik Bumiputera. Diantara 23 25 tahun. Pinjaman maksima sehingga RM100000.

Yayasan Ihsan Rakyat adalah syarikat yang berdaftar di bawah Akta Syarikat 1965 dan bekerjasama dengan RCE Marketing Sdn Bhd untuk menawarkan pinjaman peribadi. Yayasan Ihsan Rakyat - Portal Rasmi - YIR. Pengawal keselamatan PRA PAR tukang adalah diterima dengan syarat.

Ctos dan Ccris layak. Yayasan Ihsan Rakyat Pembiayaan Peribadi-i adalah sebuah pelan pinjaman peribadi Islamik tak bercagar yang ditawarkan oleh Yayasan Ihsan RakyatYayasan Ihsan Rakyat YIR adalah syarikat berdaftar di Malaysia dan beroperasi sejak tahun 2012. Dapatkan baki penyata loan.

Kedua-dua Yayasan Ihsan Rakyat YIR dan Yayasan Dewan Perniagaan Melayu Perlis Berhad YYP adalah yayasan yang ditubuhkan di bawah Akta Syarikat 2016 bukannya sebagai koperasi. YIR telah bekerjasama dengan pihak RCE Marketing yang bernaung di bawah RCE Capital iaitu anak syarikat Amcorp Group untuk menguruskan dana pinjaman peribadi ini. Yayasan Ihsan Rakyat juga tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerugian termasuk kerugian kewangan yang dialami oleh individu yang bergantung kepada maklumat tersebut.

Admin December 24 2015 Comment Closed. Kelebihan Pinjaman Yayasan Ihsan Rakyat Untuk Slip Gaji AG Sahaja. Sila mengikut prosedur operasi standard SOP yang ditetapkan dan menjaga keselamatan.

Hari Raya 2018 8. Blacklist layak selagi hutang tidak boleh melebihi RM25000. CTOS CCRIS AKPK Layak.

Kadar faedah sehingga 899. Yayasan Ihsan Rakyat YIR menyediakan pembiayaan peribadi patuh syariah untuk Penjawat Awam Malaysia dan Badan Berkanun dan Kakitangan Syarikat Berkaitan Kerajaan GLC terpilih. Saya dah 2 tahun buat loan.

Proses 3 Hari Termasuk Akad. Berikut berita terkini mengenai Pinjaman. Pinjaman maksima sehingga RM150000.

Cari nombor telefon koperasi atau yayasan ihsan rakyat. Terbuka kepada kakitangan kerajaan persekutuan AG sahaja. It is NOT a co-operative society under the Co-operative Societies Act 1993.


Yayasan Ihsan Rakyat Yir Bantuan Kewangan Yang Diyakini


Pinjaman Yayasan Ihsan Rakyat Online Pinjaman Yayasan Ihsan Rakyat


Yayasan Ihsan Rakyat Pembiayaan Peribadi I Untuk Kakitangan Kerajaan