Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

E Penyata Gaji Kada

Sebelum login ke sistem e-Penyata Gaji dan Laporan Jabatan Akauntan Negara Malaysia JANM pastikan anda baca tutorial ini terlebih dahulu. Masukkan no kad pengenalan passport dan juga kata laluan.


Reset Kata Laluan Sistem E Penyata Gaji Laporan

E-Penyata Gaji.

E penyata gaji kada. Masukkan Nombor Kad Pengenalan dan. SEMAKAN SLIP e-PENYATA ONLINE. A 1234567 No Pasport.

E-mel rasmi email protected jangan lupa untuk setakan nama penuh anda Nokad pengenalan NoGaji NoKod Pejabat Perakaunan NoKod Jabatan dan NoKod Pusat Pembayar. ANM Semakan Penyata Gaji Online. II Masukkan no kad penggenalanno pasport dan kata laluan seperti yang telah didaftarkan dan sila klik butang OK untuk daftar masuk.

Cara Mengakses E-Penyata Gaji. Para guru atau penjawat awam secara amnya boleh menyemak gaji bulanan mereka melalui portal e-Penyata Gaji yang diwujudkan oleh Jabatan Akauntan Negara Malaysia. Semakan Penyata Gaji Secara Online.

A 121212123 No Lain. Untuk membuat capaian ke sistem pengguna perlu untuk off Pop-up Turn Blocker seperti gambarajah dibawah. E-mel rasmi email protected Jangan lupa untuk sertakan nama penuh anda Nokad pengenalan NoGaji NoKod Pejabat Perakaunan NoKod Jabatan dan NoKod Pusat Pembayar.

No KP Baru. Untuk akses ke sistem E-Penyata di masa hadapan anda hanya perlu masukkan No. Pasport Kod pengenalan yang digunakan dalam penyata gaji Contoh.

Jika ada sebarang persoalan mengenai sistem e-penyata gaji anda bolehlah hubungi pihak Jabatan Akauntan Negara Malaysia pada. Gaji dapat disahkan dalam sistem E-Penyata Gaji yang sedia ada. Kod Pejabat Perakaunan No.

Slip Gaji ANM 2020. E-Penyata Gaji Laporan ANM ialah satu sistem dari Jabatan Akauntan Negara Malaysia yang diperkenalkan untuk memudahkan pengguna mendapatkan slip gaji mereka secara onlineSlip gaji yang menjadi satu perkara penting dalam urusan pinjaman bank pertukaran kerja dan sebagainya menjadikan ianya satu keperluan untuk mengakses dan mendapatkannya dengan mudah. Jadual Penyata Gaji akan dipaparkan sekiranya penyata gaji bagi bulan dan tahun yang dinyatakan dalam.

I Klik pautan di yang disediakan di bawah untuk membuat semakan slip e-penyata. Penggunaan Salinan e-Penyata Gaji Jabatan Akauntan Negara Malaysia JANM Sebagai Dokumen Sokongan Permohonan Pembiayaan Perumahan LPPSA Oleh Penjawat Awam Persekutuan Dimaklumkan berkuat kuasa 1 November 2021 Penjawat Awam Persekutuan perjawatan untuk Kementerian atau Jabatan Persekutuan yang layak adalah dikehendaki mengemukakan salinan e-Penyata Gaji JANM. Medan Keterangan E Penyata Gaji ANM.

Taip nombor kad pengenalan MyKad dan kata laluan password anda. Sistem e-Penyata Gaji dibangunkan untuk membolehkan penyata gaji bulanan penyata pendapatan tahunan dan laporan bulanan pejabat perakaunan disampaikan terus melalui laman web Jabatan Akauntan Negara. Tools Pop-up Blocker Turn off Pop-up Blocker.

E-Penyata Gaji Dan Laporan. Selaras dengan perkembangan kemudahan infrastruktur ICT sekarang pihak Jabatan Akauntan Negara Malaysia telah menyediakan kemudahan untuk anggota perkhidmatan awam untuk mendapatkan maklumat terkini mengenai penyata gaji dan laporan penyata pendapatan tahunan mereka melalui perkhidmatan online di portal khas jabatan tersebut di e-penyata gaji dan laporan. E-Penyata Gaji JANM merupakan satu sistem online yang dibangunkan oleh Jabatan Akauntan Negara ANM dengan tujuan memberi akses kepada kakitangan kerajaan berperingkat Persekutuan untuk menyemak mengakses dan mencetak slip penyata gaji dengan mudah dan pantas.

Pendaftaran anda akan berjaya jika informasi No. Buat pilihan Tahun dan Bulan dan klik butang Cari. Lupa Kata Laluan E Penyata Gaji.

Caranya adalah seperti berikut. 811212111234 No KP Lama. RF12345 No Gaji No gaji anda.

Kad Pengenalan dan No. Klik pautan e-Penyata Gaji Laporan. Untuk membuat semakan penyata gaji ini klik pautan di bawah ini.

E-Penyata Gaji merupakan sistem online oleh Jabatan Akauntan Negara ANM dan membolehkan Anda untuk memuat turun slip gaji yang dapat Anda gunakan untuk urusan harian yang melibatkan penggunaan slip gaji seperti pinjaman peribadi membeli rumah secara ansuran mengisi maklumat persekolahan anak-anak dan lain-lain. Sistem e-Penyata Gaji dibangunkan bagi kemudahan staf MARA membuat capaian dan cetakan penyata gaji bulanan dan penyata pendapatan tahunan masing-masing. Untuk memuat turun penyata gaji bulanan klik pada submenu Sendiri di bawah menu Penyata Gaji.

Bagi masalah atau aduan berkaitan Sistem e-Penyata Gaji Laporan pengguna boleh emelkan terus ke email protected dengan menyertakan Nama Penuh No. Bagi kakitangan awam atau kakitangan kerajaan yang ingin membuat semakan salary slip secara online boleh menggunakan kemudahan online yang dikenali sebagai e. Tatacara yang turut disertakan dengan gambaran ringkas ini diharap dapat membantu dan membimbing pengguna untuk mendapatkan maklumat penyata gaji bulanan dan penyata gaji tahunan yang dimuatkan di dalam sistem ini.

MAKLUMAT LANJUT E-PENYATA GAJI JANM. Gaji dan Kata laluan dengan tepat setelah melayari epenyatagaji-laporananmgovmy atau wwwanmgovmy dan klik pada butang Daftar Masuk untuk meneruskan. Berikut panduan mendapatkan slip e penyata gaji terkini dari portal Jabatan Akauntan Negara Malaysia JANM.

Jika anda ingin mengemas kini profil diri ini klik butang. Paparan profil diri anda akan muncul. MEDAN KETERANGAN No Kad Pengenalan atau No.

Penyata gaji sangat penting terutama jika anda mahu membuat pinjaman bank bagi pembelian rumah kereta dan sebagainya. Jika anda terlupa kata laluan password yang anda daftarkan dalam sistem E-Penyata ini anda hanya perlu pergi ke sistem tersebut daftar dan klik Terlupa Kata Laluan. Login penyata gaji online e-Penyata gaji merupakan sistem yang diwujudkan oleh Jabatan Akauntan Negara Malaysia ANM.

Ikuti tutorial ringkas cara untuk mendaftar e-penyata ANM ini. Jika ada sebarang persoalan mengenai sistem e-penyata gaji anda bolehlah hubugni pihak Jabatan Akauntan Negara Malaysia pada. Sebarang masalah sila hubungi pentadbir sistem en saifulkadagovmy atau di talian 09-7447088 smb 5228.

Bagi yang ingin mengetahu lebih lanjut mengenai e-Penyata gaji boleh terus klik artikel ini untuk memudahkan lagi membuat semakan mengenai e. Tatacara Penggunaan Sistem ini adalah sebagai panduan kepada pengguna semasa menggunakan Sistem e-Penyata Gaji dan Laporan. E-melkan Masalah atau Aduan berkaitan Login slip gaji online Sistem e-Penyata Gaji Laporan ke e-mel rasmi email protected dengan menyertakan Nama Penuh NoKP NoGaji NoKod Pejabat Perakaunan NoKod Jabatan dan NoKod Pusat Pembayar.

Setelah itu klik butang Daftar Masuk. 20 Capaian ke Sistem. Email protected Tatacara Penggunaan Sistem Penyata Laporan.

Sebelum korang dapat mengakses sistem ini korang perlu mendaftar terlebih dahulu dengan hanya perli klik Pertama Kali Mendaftar serta mengisi segala maklumat yang diminta. Pendaftaran akan berjaya jika maklumat Nombor Kad Pengenalan serta Nombor Gaji disahkan didalam e-Penyata Gaji. Jika anda masih belum ada kata laluan bererti anda belum mendaftar lagi.


Reset Kata Laluan Sistem E Penyata Gaji Laporan


E Penyata


2